رویترز گزارش می دهد: سود 844 میلیون دلاری مرسک در سال 2017 میلادی

 

شرکت کانتینری مرسک لاین اگر چه نتوانست به تمام خواسته های خود در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی برسد، اما همچنان رتبه نخست حمل ونقل کانتینری دنیا را در اختیار خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، سایت اقتصادی «سی ان بی سی» به نقل از «رویترز» از میزان سود خالص شرکت مرسک در سال گذشته میلادی خبر داده است. در گزارش رویترز آمده که میزان سود شرکت دانمارکی به جز مالیات، استهلاک (EBITDA) از 605 میلیون دلار به 844 میلیون دلار ارتقا یافته است. اما نتوانست به حداکثر پیش بینی خود که درآمد 896 میلیون دلاری بود برسد.

با این حال، مسئولان مرسک انتظار دارند که سود خالص اصلی در سال جاری میلادی با رشد 3 تا 4 درصدی برسد و این به معنای حداکثر رشد حمل ونقل دریایی برای این شرکت طی 5 سال اخیر خواهد بود.

سورن اسکو، مدیرعامل مرسک در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت:« من هنوز به اصل صنعت حمل ونقل کانتینری خوش بین هستم. تعداد کشتی ها و میزان سفارشات جدید ساخت آنها نسبت به افزایش حمل ونقل کانتینری اندک است.»

با این حال، سهام شرکت مرسک نسبت به ماه ژولای سال 2017 میلادی با کاهش 27 درصدی مواجه شده است. کاهشی که شاید با افزایش قیمت نفت طی ماه های اخیر اندکی بهتر از قبل شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.