راه اندازی نخستین سامانه جامع دریانوردان کشور در بندر شهید رجایی

 

سامانه جامع دریانوردان در بزرگ ترین بندر بازرگانی کشور راه اندازی شد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اسماعیل مکی زاده؛ سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان  گفت:بندر شهید رجایی به عنوان نخستین بندر کشورر محسوب می شود که اقدام به راه اندازی سامانه جامع دریانوردان کرده است.

وی افزود: دریانوردان می توانند با مراجعه به این سامانه ضمن دسترسی به درگاه جامع خدمات الکترونیکی، تمامی امور مربوط به آزمون ها و صدور اسناد دریانوردی شامل ثبت نام اینترنتی، دریافت نتایج، درخواست اینترنتی صدور گواهینامه ها و شناسنامه دریانوردی و پیگیری آن اقدام کرده و یا اطلاعات و اخبار لازم را از این مسیر، دریافت کنند.

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: با بهره برداری از سامانه جامع دریانوردان، بستر یکپارچه و جامع ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان خدمات آزمون و صدور اسناد دریانوردی توسعه یافته است.

مکی زاده تصریح کرد: از جمله مزایای راه اندازی این سامانه  حذف رفت و آمدهای غیر ضروری از مناطق دور و نزدیک و رفع محدودیت های زمانی و مکانی برای انتخاب یکی از مراکز هفت گانه آزمون و صدور اسناد دریانوردان کشور جهت دریافت خدمات مورد نیاز است.

وی گفت: دریانوردان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بندر شهید رجایی به آدرس اینترنتی Shahidrajaeeport.pmo.ir از خدمات ارائه شده در سامانه جامع دریانوردان بهره مند شوند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.