رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی خواستار توجه به اجرای واقعی وروح اصل 44 قانون اساسی در دولت دوازدهم شد

به گزارش سی نیوز در جلسه مشترک بین انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی که در مشهد انجام گرفت ، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته خواستار توجه به اجرای واقعی وروح اصل 44 قانون اساسی در دولت دوازدهم شد .

به گزارش سی نیوز مسعود پل مه در حاشیه دیدار با انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی در مشهد گفت :

دولت  باید با قدرت نسبت به واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی پیشگام باشد و بدون تردید با کوتاه شدن دست خصولتی ها می توان به رقابت سالم در اقتصاد امیدوار بود .

پل مه افزود : حمل ونقل دریایی نیز از مهمترین بخشهایی  است  که دولت صرفا باید نظارت وبرنامه ریزی کند وبخش عمده ای از آن باید به بخش خصوصی واگذار شود .

رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته یاد آور شد  ، اصل آزاد شدن رقابت  اولین اصلی است که باید آن توجه کرد چرا  که به طور قطع با رقابتی  شدن اقتصاد ، فرصت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران بوجود خواهد آمد .

پل مه افزود : سرمایه  گذارارن خارجی نیز به واسطه همین اصل ورعایت قانون در کشور انگیزه ورود پیدا خواهند کرد .

وی در خصوص طرح “تضمین تعهدات تحویل‌گیرندگان کانتینر به مالکان کانتینر” گفت  : با اجماع بین  انجمن هایی مانند انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بین المللی و انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته توافقهای برد –برد  صنفی تقویت می شود .

همچنین ایشان با اشاره به اینکه منافع صنفی با مشارکت صنوف حرفه ای محقق می شود یاد آور شدند تلاش می کنیم تا با همبستگی با انجمنهای همکار در عرصه حمل ونقل موجب پیشبرد اهداف صنفی این صنعت شویم .

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.