دو اتحادیه بزرگ کشتیرانی به یکدیگر نزدیک تر می شوند؛ دیدار رئیس کل بیمکو با رئیس اتحادیه مالکان کشتی اروپا

 

«آناستاسیوس پاپاجیانوپولوس»، رئیس کل بیمکو BIMCO) ) و پانوس لاسکاریدیس، رئیس اتحادیه مالکان کشتی اروپا (ECSA) در آتن با یکدیگر دیدار کردند. این ملاقات به منظور گفت وگو در زمینه افزایش همکاری ها و ارتقای هماهنگی ها میان دو انجمن تخصصی کشتیرانی در سراسر جهان و اروپا انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، آقای لاسکاریدیس در این دیدار با اشاره به روابط بسیار نزدیک و صمیمی مسوولان هر دو انجمن در سال های گذشته، از عمیق تر شدن روابط میان اعضای این انجمن ها حمایت کرد و آن را لازمه ایجاد یک اتحاد بزرگ تر دانست.

وی در این خصوص گفت:« ما در مباحث مهم و کلیدی مرتبط با صنعت کشتیرانی همانند مسائل محیط زیستی و انتشار گازهای گلخانه ای که از سال 2020 میلادی اجرایی خواهد شد، با یکدیگر گفت وگو کردیم. همچنین مسائل دیگری مانند تحولات نگران کننده در تجارت جهانی، مهاجرت و عملیات نجات کشتی ها به گفت وگو پرداختیم.»

آقای پاپاجیانوپولوس نیز در این نشست با ضروری دانستن افزایش همکاری میان این دو اتحادیه تاثیرگذار در صنعت حمل ونقل دریایی اظهار کرد:« بسیار مهم است که ما دارای یک صدای واحد در این صنعت باشیم. صدای واحد در اروپا  و همین طور در جهان می تواند اهداف ما را سریع تر محقق سازد. به همین دلیل ارتباط تناتنگ و نزدیک هر دو اتحادیه می تواند به نفع هر دو سازمان باشد.»

وی افزود:« نقاط قوت و توانایی های هر دو اتحادیه باید هدایت و ترکیب شوند تا در مباحث مرتبط با صنعت حمل ونقل در آینده بتوانند نقش تعیین کننده را ایفا کنند. به عنوان مثال در خصوص انتشار گازهای گلخانه ای، با تعیین سیاست های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت بتوانیم در صنعت کشتیرانی تحولات مثبت و اثربخشی را ایجاد کنیم.»

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.