در بندر بوشهر صورت گرفت؛ آغاز به کار سومین نمایشگاه توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته

 

با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته برگزار شد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی بنچاری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: یکی از محورهای جدی توسعه استان بوشهر مبحث دریا محور است، از این حیث نیازمندیم که در تمام رویدادهایی که حول این محور اتفاق می‌افتد به معرفی شرکت‌هایی که در حوزه صنایع دریایی فعال هستند بپردازیم.

بنچاری در خصوص اینکه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی تا چه اندازه می‌تواند به زیرساخت‌ها کمک کند، افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی و اتکا به توانمندی‌های داخلی که به‌عنوان یک راهبرد اساسی در دستور کار قرار گرفته شده است، حضور چنین نمایشگاه‌هایی در استان بوشهر می‌تواند ضمن معرفی متخصصین و شرکت‌های توانمند و کارآمد در عرصه دریایی به کشور و جهان، موجبات به کارگیری این توانمندی‌ها را در صنعت رقم بزند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: عمده شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را می‌توان به شرکت‌های فعال در حوزه تولیدات دریایی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات دریایی و بندری، شرکت‌های فعال در بخش شیلات و همچنین شرکت‌های آموزشی در زمینه دریایی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در مبحث آموزش دریایی یکی از مراکز فعال در کشور بشمار می‌رود که به‌صورت پایلوت به دیگر استان‌ها نیز در حال ارائه خدمات است.

گفتنی است، سومین نمایشگاه توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته با حضور ۲۷ شرکت فعال در این عرصه از ۲۷ تا ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.