دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی مرتضی بانک به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی جایگزین اکبر ترکان شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حکم کرباسیان  آمده است؛

«نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (23) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به سمت «دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می‌شوید.

با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه‌های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکا به خداوند متعال و با همکاری کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و موید باشید.

توفیق و سربلندی شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسالت می‌نمایم.»

مرتضی بانک متولد 1334 در اصفهان، سیاستمدار و کارشناس امور بازرگانی،‌ گردشگری و صنعت است. وی همچنین معاون پژوهشکده و معاون دفتر و مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور حسن روحانی بوده است. وی در دوره اکبر هاشمی رفسنجانی نیز استاندار کرمان و معاونت اداری مالی وزارت امور خارجه در دوره اصلاحات را بر عهده داشته است.

پیش از این اکبر ترکان عهده دار دبیری شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.