حادثه آتش‌سوزی موتور شناور مسافربری گناوه – خارگ تلفات جانی نداشت

رئیس اداره بندرودریانوردی گناوه اعلام کرد: در حادثه آتش‌سوزی موتور شناور مسافربری مهبد ۱ در مسیر بندرگناوه به جزیره خارگ هیچگونه آسیب و صدمه‌ای به مسافران و خدمه آن وارد نشد

یه گزارش سی نیوز و به نقل از ایرنا داود بهادری روز یکشنبه افزود: این شناور با ۸۸ مسافر و طبق برنامه قبلی ساعت ۸:۱۰ دقیقه صبح روز جاری بندر گناوه را به مقصد جزیره خارگ ترک کرد اما در ساعت حدود ۹ در فاصله ۱۰ مایلی این بندر در تماس با مرکز هماهنگی و کنترل ترافیک، آتش سوزی در قسمت موتورخانه آن اعلام شد.

 

وی اظهارداشت: در پی اعلام حادثه، بلافاصله یدک کش آزادی ۳، دو فروند قایق تندرو به اتفاق ناوچه پایگاه دریابانی از سمت گناوه و دو شناور ناجی ۹ و ۶ از جزیره خارگ و  بندردیلم و هادی ۶ از بوشهر برای امداد و نجات اعزام شدند.

 

بهادری  گفت: با توجه به اینکه آتش‌سوزی توسط کادر شناور حادثه دیده مهبد ۱ خاموش و رفع خطر شده بود،  شناور آزادی پس از رسیدن به محل آن را  در معیت شناورهای کمکی به سمت گناوه یدک کرد و  در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه در اسکله پهلو گرفت.

 

وی اظهار کرد: انتقال مسافران به جزیره خارگ، با هماهنگی قبلی اداره کل بندرو دریانوردی استان بوشهر، توسط  شناور مسافری سرور بندر از بوشهر که به گناوه عزیمت کرده بود در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه به همراه ۱۸۲ مسافر شامل مسافران مهبد ۱ و دیگر مسافران انجام شد.

 

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه افزود: علت حادثه دردست بررسی است که پس از مشخص شدن اعلام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.