تعامل سازنده در راستای ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به خانواده کشتیرانی

به گزارش روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران :  در این نشست که امیر اسدی رهیار اجتماعی منطقه ۶ تهران و رحیمی همیار قرض الحسنه بانک رسالت حضور داشتند ، در زمینه راه های افزایش همکاری میان شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت و انجمن کشتیرانی  بحث و تبادل نظر شد.

در اغاز مسعود پل مه با معرفی اجمالی از سابقه فعالیت انجمن کشتیرانی در کشور اظهار داشت : میتوان گفت اقتصاد دریایی کشور اینجا در انجمن  متمرکز است . وی با اشاره به استفاده ی  بیمه خدمات درمانی که مکمل درمان اطلاق میشود افزود  منشا ارائه خدمات بیمه به بخش بزرگی از صنعت کشتیرانی ، انجمن است و بالغ بر ۷۰ درصد اعضای انجمن و خانواده هایشان از این خدمات استفاده میکنند . پل مه گفت :  اساس تمام این فعالیت ها  بر مبنای اعتمادیست که به شاکله مدیریتی تشکل از سوی اعضا وجود دارد در نتیجه میتوان از این رهگذر شرایط را به گونه ای دید که طیف وسیعی از دست اندر کاران یک حوزه در صورتی که منافع اعضا ایجاب کند وارد این بخش میشوند .

در ادامه  امیر اسدی رهیار اجتماعی شبکه توسعه اجتماعی رسالت ضمن معرفی خدمات و نحوه ارائه آنها به مجموعه ها نسبت به شروع همکاری با انجمن ابراز امیدواری کرده و افزود پس از ایجاد زیر ساخت ها و توافق نهایی طرفین  امکان ارائه برخی  خدمات مهم بانکی در محل و همچنین ارائه تسهیلات قرض الحسنه بانکی با کارمزد ۲ درصد را  به خانواده کشتیرانی داریم .

وی در تایید صحبت های پل مه  گفت : اعتماد پایه و اساس ایجاد انجمن هاست  و مبنای شکل گیری هر انجمن مردم هستند .

در انتها  طرفین  برای شروع همکاری بصورت تدریجی و شناخت بیشتر خدمات بانکی در حین فعالیت تصمیم نهایی خود را به نشست های بعدی موکول کردند . 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.