تخلیه بیش از نیم میلیون تن انواع کالای اساسی در بندرشهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه بیش از ۵۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی غیر کانتینری از طریق ۱۳ فروند کشتی تا نیمه خردادماه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش سی نیوز و به نقل از ایسنا،علی رضا محمدی کرجی ران صبح امروز(۱۶ خردادماه) با بیان اینکه از ابتدای سال تا ۱۴ خردادماه بیش از نیم میلیون تن انواع کالای اساسی وارد بندر شهید رجایی شده است اظهار داشت: این میزان بدون احتساب کالاهای اساسی کانتینری بوده است.

وی ادامه داد: کالاهای اساسی یاد شده از طریق ۱۳ فروند کشتی فله بر وارد بندر و پس از سیر مراحل قانونی به بازار تزریق شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی کالاها اساسی تخلیه شده دربندر شهید رجایی را شامل روغن، برنج، شکر، گندم و کود شمیایی عنوان کرد و گفت: تخلیه کالاهای اساسی بعنوان نیاز اول معیشت هموطنان ارجح امور بوده و این اداره کل با ترسیم راهبردها و تشکیل کارگروهی تخصصی، ضمن اجرای دقیق شاخصها و افزایش نرم عملیاتی، با اجرای مکانیزم های نظارتی، عواملی که زمینه کندی وطولانی شدن فراینده تخلیه کالاهای یاد شده را فراهم می نمود   بشکل چشمگیری  کاهش داده است.

به گفته محمدی کرجی ران ۱۵ خردادماه یک فروند کشتی با ظرفیت ۶۶ هزار تن حامل شکر خام در اسکله شماره ۱۵  بندر شهید رجایی پهلو دهی شده و در حا ل تخلیه می باشد .

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.