به همت مرکز آموزش انجمن کشتیرانی صورت گرفت؛ اعطای 42 فقره گواهینامه شایستگی لجستیک بندری در سال جاری

 

مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران از اعطای 42 فقره گواهینامه شایستگی لجستیک بندری در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، پل مه در این خصوص اظهار کرد:« گواهینامه شایستگی لجستیک بندری (STCP)  به دانش پژوهانی اعطا شده که موفق به گذراندن دوره های مختلف لجستیک بندری و آزمون کتبی شده اند يا از لحاظ سوابق مديريتي در زمره پيشكسوتان حوزه كسب و كار قرار ميگيرند . این دوره ها در مرکز آموزش انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با حضور اساتید برجسته حوزه های مختلف دریایی و بندری برگزار شده است.»

وی افزود:« گواهینامه شایستگی لجستیک بندری (STCP) از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر و توسط مرکز آموزش انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران به دانش پژوهان این دوره ها اعطا شده است.» يكي از مزيت هاي اين گواهينامه امكان تاسيس شركت مرتبط يا مديريت عاملي شركت هاي با فعاليت بندري و دريايي براي دارندگان آن مي باشد.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران تصریح کرد:« از ابتدای سال جاری تاکنون 42 فقره گواهینامه شایستگی لجستیک بندری به دانش پژوهان اعطا شده است. همچنین عناوین دوره ها شامل اسناد، قوانین و سازمان ها، آشنایی با کشتیرانی، نمایندگی و بندر، صادرات، واردات و صادرات مجدد، عملیات پایانه مسافر دریایی، بارفرابری، توقیف کشتی، بیمه های دریایی، مدیریت عملیات مسافر دریایی، اجاره کشتی، مبانی لجستیک و زنجیره تامین، فناوری اطلاعات و ارتباطات بندری (مقدماتی و تکمیلی)، کار با کانتینر، عملیات بندری، کشتیرانی و تجارت الکترونیک و … بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.