به همت اعضای انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته انجام شد؛ ارسال 9 دستگاه کانکس مسکونی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

پنجمین محموله کمک اهدایی اعضای انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، شامل 9 دستگاه کانکس مسکونی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.

به گزارش سی نیوز، در پی وقوع زلزله در کرمانشاه در یک ماه گذشته، تعدادی از هموطنان کشور جان خود را از دست داده و تعداد کثیری بی خانمان شدند. نیروهای امدادی بلافاصله از سراسر کشور عازم این نقطه شدند تا به مدد زلزله زده ها بشتابند. همچنین انواع کالاها و محموله های مختلف به کرمانشاه ارسال شد تا بخشی از نیاز هموطنان مرتفع شود.

در حال حاضر و به دلیل نزدیکی به فصل زمستان، کانکس مسکونی مهم ترین درخواست مردم شریف و زلزله زده کرمانشاه عنوان شده است تا در این روزها سرپناه موقتی داشته باشند. از این رو، اعضای انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با تهیه و ارسال 9 دستگاه کانکس مسکونی ، ضمن ابراز همدردی مجدد با هموطنان عزیز، به این نیاز مبرم و فوری آنها پاسخ دادند. کانکس های مسکونی اهدایی امروز به کرمانشاه می رسند تا به دست زلزله زده ها برسند.

یادآور می شود که انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در ارسال های قبلی، 50 کانتینر 20 فوت و 10 کانتینر 40 فوت را برای اسکان موقت زلزله زده ها به کرمانشاه اعزام کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.