بهره برداری از 5 پروژه دریائی با 251 میلیارد ریال اعتبار در 3 استان در هفته دولت

همزمان با هفته دولت‌ 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 251 میلیارد ریال از سوی سازمان بنادر و دریانوردی با هدف محرومیت زدایی و افزایش اشتغالزایی در بنادر 3 استان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ساخت اسکله گوارین با 15 میلیارد ریال اعتبار و اسکله گوبان با 15 میلیارد ریال اعتبار در استان خوزستان دوپروژه سازمان بنادر در این استان است.
همچنین احداث موج شکن زیارت بزرگ با 68 میلیارد ریال اعتبار و موج شکن خورکربان با 68 میلیارد ریال اعتبار دو پروژه بندری در استان خوزستان است که در افزایش اشتغالزایی در این دو منطقه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت هفته دولت موج شکن امام حسن در استان بوشهر را با اعتباری معادل 86 میلیارد ریال آماده کرده است تا همزمان با هفته دولت سال 96 به بهره برداری برسد.
همزمان با آغاز هفته دولت بهروز آقایی مدیر‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز از آماده شدن موج شکن گیشاب واقع در 22 کیلومتری شرق چابهار با 4 و نیم هکتار حوضچه و عمق آبخور 3.5 متر با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به منظور احداث آبشیرین کن خورشیدی و توسعه کشت گلخانه‌ای به میزان 3 هزار هکتار در این منطقه خبر داد و گفت: مراحل واگذاری این طرح ها به بخش خصوصی آغاز شده است.
هفته دولت ازدوم تا هشتم شهریور است. این هفته به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.