بسته های حمایتی از سرمایه گذاران بنادر ابلاغ شد

راهکار های مناسب برای تسهیل حضور بخش خصوصی در بنادر ارائه شد

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بسته‌های حمایتی سازمان بنادر و دریانوردی به منظور مقابله با تحریم‌های ظالمانه برای فعالیت سرمایه‌گذارای بخش خصوصی ابلاغ می‌شود.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر‌کوهساری در بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت های تخلیه و بارگیری کالا در بندرامام(ره)، تصریح کرد: حفظ و حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی در شرایط ناشی از آسیب‌های شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه است.
وی بیان داشت: سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد تا با انجام بازنگری‌های پیش از موعد قراردادهای سرمایه‌گذاری، ضمن بررسی آسیب‌ها و مشکلات سرمایه‌گذاران، ادامه‌ فعالیت آنان را تسهیل کند.
کوهساری؛ با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان شرکای تجاری این سازمان در توسعه ظرفیت‌ها و روساخت‌های بندری نقش مهم و سازنده‌ای ایفا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با ارائه بسته‌های حمایتی تلاش می‌کند نقش سرمایه‌گذاران؛ همچنان مؤثر باقی بماند.
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: تلاش می‌شود با همکاری و همفکری سرمایه‌گذاران ضمن احصاء مشکلات، راهکارهای مناسب نسبت به رفع آنها ارائه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.