برای نخستین بار در سطح بنادر کشور عملیاتی شد؛ صدور صورت وضعیت مالی به صورت الکترونیکی در سامانه CPMS

 

مدیر بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت:صورت وضعیت مالی مرتبط با پروژه احداث دیوار پیرامونی بندرامیرآباد به صورت الکترونیکی در سامانه CPMS برای نخستین بار دربنادر کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد صادر شد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش رضوانی با بیان این مطلب افزود: با هدف تسریع در روند توسعه دولت الکترونیک  ، سازمان بنادرودریانوردی اقدام به راه اندازی سامانه جامع مدیریت پروژه در بنادر کشور کرده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه از مراجعات فیزیکی و افزایش فرآیند اداری در تهیه صورت وضعیت مالی جلوگیری می کند افزود: تولید اسناد مالی به صورت الکترونیکی از شاخصه های مهم این سامانه است.با صدور صورت وضعیت مالی مرتبط با پروژه احداث دیوار پیرامونی بندرامیرآباد  به صورت الکترونیکی در سامانه CPMS   از اتلاف کار  بیش از ۲هزار نفر – ساعت صرفه جویی شده است.

در این میان محمد رضا اله یار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از مسولان بندرامیرآباد برای اجرایی شدن سامانه CPMS تقدیر کرد و گفت: در راستای اجرای صورت وضعیت الکترونیکی در پرداخت ها به مشاوران و پیمانکاران در ستاد، به همت همکاران  بندر امیرآباد اولین بندر صورت وضعیت مربوطه را در سامانه جامع مدیریت پروژه CPMSالکترونیکی ارسال کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.