با ورشکستگی شرکت کشتیرانی هانجین کره‌جنوبی؛ جابه‌جایی بار در کشتیرانی هیوندایی افزایش یافت

به گزارش سی نیوز به نقل از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت شناوردار HMM هیوندایی کرۀ جنوبی از افزایش جابه جایی میزان بار خود در ماه آوریل و در مسیرهای آسیا-آمریکا و رسیدن آن به ۱۷ هزار و ۹۳۲ TEU در هفته خبر داد که در مقایسه با رقم هفتگیِ ۱۰ هزار و ۷۳۳ TEU در مدت مشابه سال گذشتۀ میلادی ۶۷ درصد افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، میزان جابه جایی بار در مسیر آسیا-آمریکا و به ویژه در کرانۀ غربی آمریکا-آسیا (USWC) شاهد افزایش ۷۳ درصدی و رسیدن آن به ۱۳ هزار و ۱۸۶ TEU در هر هفته و در ماه آوریل بود. این رقم در مسیر مذکور و در سال ۲۰۱۶ میلادی هفت هزار و ۶۰۴ TEU اعلام شده بود.

بر همین اساس، مسئولان خط کانتینری HMM با اشاره به افزایش میزان جابه جایی بار در مسیر آسیا-آمریکا گفت: از زمان همکاری استراتژیک HMM با اعضای ائتلاف کانتینری ۲M متشکل از خط مرسک دانمارک و MSC سوئیس در ماه آوریل شاهد رشد جابه جایی بار در این ماه بودیم.

از سوی دیگر، ورشکستگی شرکت کشتیرانی هانجین کرۀ جنوبی و خارج شدن آن از صحنۀ تجارت دریایی از ماه فوریه موجب شد تا زمینۀ کافی برای HMM در مسیر تجاری آسیا-آمریکا برای پر کردن خلا موجود بین عرضه و تقاضا ایجاد شود.

یکی از مقامات رسمی شرکت HMM در پایان این گزارش افزود: به موجب نزدیک شدن به فصل جابه جایی بار و افزایش قابل توجه در رشد عملیاتی شرکت، انتظار رشد تدریجی در میزان سوددهی خود را داریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.