با حضور مدیرکل دفتر فناوری، اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران؛ جلسه کمیته کانتینری در انجمن کشتیرانی برگزار شد

 

دومین جلسه کمیته تخصصی-مشورتی کانتینری در سالن همایش های انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته برگزار شد. در این جلسه که با حضور فیروزه خیالی، مدیرکل دفتر فناوری، اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران برگزار شد، مسائل مرتبط با سامانه گمرکی پنجره واحد فرامروزی EPL)) مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی در این جلسه با اشاره به ارتباط گسترده میان شرکت های فعال در صنعت کشتیرانی و گمرک ایران، وجود برخی خلاءها را ناگزیر دانست و گفت:« انجمن کشتیرانی قصد دارد با ایجاد ارتباط سازنده با گمرک ایران این خلاءها و مشکلات را از میان بردارد. در این زمینه نیز امیدواریم با ایجاد یک دریچه ارتباطی مطمئن و برگزاری جلسات پیوسته بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات مرتبط با شرکت های کشتیرانی را مرتفع سازیم.»

فیروزه خیالی، مدیرکل دفتر فناوری، اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران نیز که با هیات همراه در این جلسه حضور یافته بود، ارائه یک مکانیزم پیشنهادی از سوی انجمن کشتیرانی را یکی از راه های کاهش مشکلات و مسائل کنونی برشمرد و تصریح کرد:« سازمان گمرک به دنبال جلب رضایت اعضای انجمن و کمیته های تخصصی مرتبط است و ما برای خدم رسانی بهتر از پیشنهادهای سازنده استقبال خواهیم کرد.»

وی همچنین افزود:« امکان ارائه دسترسی ویژه به نمایندگان معرفی شده از سوی انجمن کشتیرانی به سامانه پیگیری بارنامه و مانیفست وجود دارد. ضمن اینکه با برگزاری جلسات مستمر، به تدریج مسائل کنونی کاهش خواهد یافت.»

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.