با حضور دبیرکل انجمن کشتیرانی و مسوولان دریایی کشور؛ جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت آغاز به کار کرد

 

چهارمین جشنواره ملی دریا، مسیر پیشرفت صبح امروز با حضور مسوولان دریایی کشور در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، در مراسم افتتاحیه این جشنواره احمدی لاشکی، رییس فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس شورای اسلامی، امیر دریادار رستگاری، معاون وزیر دفاع و رییس سازمان صنایع دریایی، مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران و مدیران شرکت ها، انجمن ها و نهادهای دریایی کشور حضور داشتند.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره ملی تفاهم نامه همکاری معاونت علمی با شرکت صدرا به منظور ایجاد اولین شتاب دهنده تخصصی در حوزه فناوری های دریایی به امضا رسید. همچنین مراسم تقدیر از برگزیدگان طرح ها و دستاوردهای فناورانه دریایی نیز برگزار شد.

در این دوره از 8 محصول فناورانه دریایی نیز رونمایی خواهد شد. ضمن اینکه 2 هزار اثر دانشجویی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که نسبت به دوره گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت از اول تا سوم آبان ماه در باغ موزه دفاع مقدس برپا خواهد شد و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

 

گزارش تصویری:

 

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.