با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛ افتتاح ۵ انبار در بندر انزلی

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: به منظور بهره گیری مناسب از ظرفیت بازار دریای خزر امروز همزمان با هفته دولت ۵ انبار در بندر انزلی افتتاح شد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین چراغی درباره پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، افزود: به منظور بهره گیری مناسب از ظرفیت بازار دریای خزر، امروز پنج انبار ۵ هزار متر مربعی،  یک انبار چهار هزار متر مربعی با اعتباری بالغ بر ۱۶۳ میلیارد ریال به افتتاح رسید.

وی گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در مجتمع بندری انزلی، با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال برای ۱۲۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مصطفی سالاری؛ استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت مجتمع بندری انزلی با اشاره به افتتاح چند انبار و یک پروژه ورزشی، عنوان کرد: مشخص است که اولویت پروژه‌های امسال ما در استان با پروژه‌های  اقتصادی و عمرانی است که منجر به توسعه اشتغال گیلان می شوند.

وی افزود: مبحث توجه به ورزش نیز برای ارتقای سلامت و نشاط استان برای ما جدی است و شهرستان بندرانزلی و استان گیلان استعدادهای زیادی در زمینه‌های مختلف ورزشی دارد.

سالاری با بیان اینکه احداث انبارهای جدید، موجب افزایش ۶۷ درصدی انبارهای این شهرستان شد، بیان داشت: انزلی نیاز جدی به انبارهای جدید داشت و راه اندازی این انبارها موجب رونق تجارت و صادرات بندر می شود.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.