با برگزاری انتخابات در اولین جلسه رسمی؛ رئیس و نایب رئیس کمیته مشورتي، تخصصي کانتینری انجمن کشتیرانی انتخاب شدند

 

با برگزاری انتخابات در اولین جلسه رسمی؛

رئیس و نایب رئیس کمیته مشورتي، تخصصي کانتینری انجمن کشتیرانی انتخاب شدند

نخستین جلسه رسمی اعضای کمیته مشورتی تخصصی کانتینری انجمن کشتیرانی برگزار شد. در این جلسه، رئیس و نایب رئیس کمیته کانتینری انجمن کشتیرانی انتخاب شدند.

به گزارش سی نیوز، دستور کار اولین جلسه رسمی کمیته کانتینری به انتخاب رئیس و نایب رئیس کمیته اختصاص یافت. پس از برگزاری انتخابات، لیدا حفاری به عنوان رئیس و نیلوفر سمنانی هم به عنوان نایب رئیس کمیته مشورتی تخصصی کانتینری انجمن کشتیرانی برای یک دوره یک ساله برگزیده شدند.

مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی نیز در این نشست با مهم شمردن حوزه کانتینری در صنعت حمل ونقل دریایی اظهار کرد:« تقریبا تجارت بين المللي مرتبط با حمل ونقل دریایی با محوریت حمل ونقل کانتینری در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر نیز، بیشترین مراوده کاری انجمن با سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه بندر و دریا نیز بر روی بخش کانتینری متمرکز است.»

دبیرکل انجمن کشتیرانی در ادامه افزود:« اگر ما قدرت و توان لازم در مواجهه با مسائل مختلف کانتینری به دست بیاوریم، در حوزه های دیگر کسب وکار نیز توفیق خواهیم داشت.»

پل مه موضوعات مرتبط با بخش کانتینری را کاملا تخصصی خواند و خاطرنشان کرد:« بعضی از شقوق در حوزه دریا، عوارض بندری، تخلیه بار و یا موضوعاتی که در حاکمیت دریایی توسط دولت تصدی گری می شود همه یکسان هستند، اما از هنگامی که وارد اسکله می شویم، دیگر مسائل جنبه تخصصی پیدا می کند و اهمیت کمیته کانتینری در شناسایی و برخورد مناسب با این مسائل اهمیت می یابد. به همین دلیل، فعالیت گسترده اعضای کمیته کانتینری می تواند زمینه ساز برطرف شدن مشکلات موجود در این حوزه باشد.»

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.