با ایجاد فضای پارکینگ کامیونی در پسکرانه؛ بندر روتردام شرایط خود را برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا آماده می کند

 

اداره بندری روتردام هلند 5 فضای اختصاصی پارکینگ را در پسکرانه برای شرایط خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا آماده می کند. این فضای پارکینگی قابلیت جانمایی 700 دستگاه کامیون را داراست.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، این اقدام مدیر بندری روتردام در راستای آن انجام می شود که اگر امکان ارسال کالا به بنادر بریتانیا وجود نداشت بتوان از فرصت حمل ونقل زمینی برای جبران استفاده کرد.

این کامیون ها بدون داشتن برگه های گمرکی می توانند در فضای پسکرانه بندری پارک کنند. همچنین می توانند با سیستمی که ایجاد شده، عملیات بارگیری و تحویل کالا را نیز به ثبت برسانند. هنگامی که برگه ترخیص آنها صادر شد می توانند به فضای ترمینال وارد شده و عملیات را انجام بدهند.

تدبیر اخیر مدیران بندری روتردام به این خاطر انجام می شود که اگر به هر دلیل، بریتانیا از اتحادیه اروپا خارج و ارتباط میان بنادر اروپا و بنادر بریتانیا قطع شد، صنعت حمل ونقل میان این دو بخش اروپایی دچار اختلال نشود.

در طرح اولیه، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در تاریخ 29 مارس تنظیم و برنامه ریزی شده است. اگرچه توافقاتی مبنی بر به تاخیر انداختن اجرای این طرح میان مسئولان بریتانیا و اتحادیه اروپا صورت گرفته، اما مدیران بندری روتردام از هم اکنون شرایط را برای روزهای آینده پیش بینی کرده اند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.