اهدای کتاب های تخصصی دوره های Ics به انجمن کشتیرانی

 

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با صدور پیامی از شرکت خدمات کشتیرانی خلیج آبی بابت اهدای 14 جلد کتاب نفیس تخصصی دوره های آموزشی Ics قدردانی کرد.

متن پیام وی بدین شرح است:

«انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در راستای اهداف متعالی خود در جهت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی دریایی و بندری، سال موفقی را پشت سر گذاشت. اخذ مجوز برگزاری آزمون Ics در کشور یکی از بزرگ ترین دستاوردهایی بود که می تواند پاسخگوی نیاز جامعه علمی دریایی باشد. این مهم، با پیگیری مسوولانه اعضای کمیته تخصصی آموزشی به سرانجام رسید تا انجمن کشتیرانی تنها مرکز برگزارکننده این آزمون بسیار معتبر جهانی در کشور باشد.

لازم می دانم از مدیران محترم شرکت خلیج آبی جهت ابتیاع و اهدای 14 جلد کتاب تخصصی آموزشی دوره های Ics قدردانی کنم. مشارکتی که بی شک، به اعتلای سطح فرهنگ و آموزش متخصصان و دانشجویان جوان و باآتیه کشور در صنعت حمل ونقل دریایی خواهد انجامید. این قدمی بزرگ در راهی پرافتخار است تا بتوانیم به واسطه توسعه علم، آگاهی و تخصص شاهد ظهور و پرورش استعدادهای برتر و شايسته در عرصه دریایی ایران اسلامی باشیم.»

گفتنی است شرکت خدمات کشتیرانی خلیج آبی با اهدای 14 جلد کتاب تخصصی دوره های آموزشی Ics ، کمک شایانی به غنا بخشیدن به منابع علمي انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.