افتتاح 4پروژه تاسیسات بندری با اعتبار 288 میلیارد ریال دراستان بوشهر

چهار پروژه تاسیسات بندری بوشهر با بیش از 228 میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حاشیه این آئین در گفت و گو با ایرنا افزود: با افتتاح اسکله‌ های بهسازی شده بندر بوشهر اسکله شمار یک بندر بوشهر پس از تعمیر و بهسازی با سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریال وارد چرخه فعالیت بندری شد.
محمد مهدی بنچاری افزود: به منظور تسهیل حمل‌و نقل دریایی و افزایش ایمنی دریانوردی اسکله شماره 7 بندر بوشهر نیز با 75 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی همچنین از افتتاح ناجی 20 بندر دیلم خبرداد و گفت: ناجی 20 به طول 19.6 متر و آبخور 2.85 متر و قدرت موتور 2160 کاوآ در راستای مرکز جستجو و نجات دریایی در بندر دیلم با اعتبار 140میلیارد ریال به آب انداخته شد.
بنچاری اظهار داشت: همچنین دوربین‌های مدار بسته بندر خارگ نیز با اعتبار 2 میلیار ریال وارد مدار شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه 19 دوربین مدار بسته در بندر خارگ راه‌اندازی شد عنوان کرد: این طرح به منظور ارتقاء ایمنی بندر خارگ راه‌اندازی شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس ظرفیت مهمی در مراودات تجاری با کشورهای مختلف از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم کرده که برای توسعه این مهم 11 بندر تجاری در نقاط فعال است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.