اعلام حمایت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

به گزارش سی نیوز، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در بیانیه‌ای حمایت خود را از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی آقای رستم قاسمی را اعلام کرده‌ است.

در متن این بیانیه آمده است:

اقتصاد، مسیر دستیابی به اقتدار، جمله‌ای که بر کسی پوشیده نیست و اقتصاد دریامحور عبارتی که تنها بر اوراق زیبنده بوده و هرازگاهی سخنی بر لب رانده شده است

دریا و اتلاق زیبای «راهبردی» به فرموده مقام معظم رهبری، از آنجا خود را بیشتر نمایان می کند که نه حد می شناسد و نه مرز و عقلاً میتوان گفت مهمترین راه نجات اقتصادی کشور، توسعه دریا محور خواهد بود.

اتکاء بیش از 90 درصد تجارت و تبادلات بین المللی به دریا، بیشترین میزان استخراج نفت و گاز، استحصال آبزیان، درآمدزائی ارزی، اشتغال‌زائی پایدار، وابستگی‌های اجتماعی و انسانی همه و همه از آب و ساحل نشئت می‌گیرد و هرگاه افق بلند توسعه در پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا را می‌نگریم؛ چیزی نیست جز اقتدار اقتصادی متکی بر دریا.

نقش بسیط بخش خصوصی، این سربازان خط مقدم جنگ و جهاد اقتصادی که نقشه های شوم ددمنشان را همواره بر آب داشته و موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم زیبای این مرز و بوم از سنگر تداوم و استقرار تبادلات دریایی و بندری بر همگان مبرهن است. این لشگر را زیبنده سرداریست که تخصص و تعهد را یکجا زیر بیرق پایمردی ریشه در دفاع مقدس داشته و کمرهمت بر آبادانی کشور از شاهراه لجستیک و دروازه امیدبخش تشکل های اقتصادی مردم نهاد بربندد.

حال گاه آزمون مجلسیان چکیده از دل ملت است که به پشتوانه این مردم شریف، پرچم به دست وزیری لایق و شایسته از دامن سید خراسانی دهند او را یاری و نظارت بر اعمالش دارند.

ما اصحاب و اهالی بندر و دریا اعتقاد به توانمندی وزارت جناب آقای رستم قاسمی داشته و حمایت تمام قد خود را از ایشان و برنامه های اعلامی وی ابراز میداریم. امید است سکان این کشتی گران بدست مردی سپرده شود که ساحلی امن را ارمغان میدارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.