اعلام جزئیات اتحاد کشتیرانی‎های بزرگ ژاپن

شرکت‎های NYK، MOL، و K Line  به عنوان 3 شرکت کشتیرانی بزرگ ژاپن جزئیات بیشتری از برنامه ادغام کشتیرانی‎های کانتینری خود اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‎الملل مارین تایمز،نام این اتحاد جدید کشتیرانی Ocean Network Express (ONE) خواهد بود و دفتر اصلی آن در سنگاپور راه‎اندازی می‎شود در حالیکه شرکت هلدینگ آن در ژاپن مستقر است.

دفاتر منطقه ای این اتحاد کشتیرانی در سنگاپور، هنگ کنگ، لندن، ریچموند آمریکا، و سائوپئولو برزیل تاسیس خواهد شد.

توافق میان 3 کشتیرانی بزرگ ژاپن در انتهای ماه اکتبر سال 2016 میلادی اعلام شد و برنامه کاری آنها شامل اداره پایانه‎های کانتینری در سراسر جهان به جز ژاپن می شود.

این اتحاد کشتیرانی با داشتن ظرفیتی نزدیک به 1.4 میلیون TEU به ششمین اپراتور بزرگ کشتی‎های کانتینری در جهان تبدیل می شود.

شرکت های NYK، MOL، و K Line در بیانیه مشترکی اعلام کردند: “این اقدام کمک می کند که ONE با ارائه خدمات با کیفیت تر، خدمات رقابتی از طریق ادغام شبکه جهانی سه شرکت و همچنین ساختار خدماتی آنها پاسخ مطلوب‎تری به نیاز مشتریان خود بدهد.”

این شرکت‎ها خبر دادند که اعلام آغاز به کار رسمی این کشتیرانی بزرگ زمانی اعلام خواهد شد که تمامی بررسی‎های لازم قانونی انجام شده باشد و گواهی‎های مربوط اخذ شده باشد.

زمان آغاز به کار این شرکت همچنان ابتدای آوریل سال آینده در نظر گرفته شده است. به تازگی کمیسیون دریانوردی آمریکا (FMC) به دلیل نبود شواهد ادغام، از تائید مدارک این کشتیرانی جدید سر باز زد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.