اصلاح ساختار و بهبود وضعیت بنادر در دستور کار ۹۸؛ ارایه خدمات به سرمایه گذاران تسریع می شود

 

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بعد از ۱۹ سال، ساختار سازمان بنادر و دریانوردی اصلاح می شود.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی درباره اصلاح ساختار بنادر که در سال جاری عملیاتی خواهد شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از  ۱۹ سال ساختار بنادر اصلاح شود و مقدمات این موضوع در سازمان بنادر و دریانوردی فرآهم و پیشنهاد مربوطه به سازمان امور استخدامی ارسال شده است.

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: باید رایزنی‌های مختلف در رابطه با اصلاح ساختار بنادر انجام شود تا پیشنهادات ارایه شده در این خصوص به تصویب برسد و پس از آن ابلاغ شود تا شاهد بهبود وضعیت و رونق بنادر باشیم.

آرامی خاطرنشان کرد: ساختار سازمانی با هدف تسریع ارایه خدمات به سرمایه گذاران و بخش های مختلف تغییر و اصلاح می شود و ما را به اهداف توسعه ای بنادر نزدیک می کند.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی درصدد تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی در بنادر و فعالیت های بندری کشور است.

وی با بیان اینکه عملکرد فعلی سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به قوانین و مقررات گذشته است، اظهارداشت: با تغییر ساختار، دستورالعمل ها و مجوزها تغییر خواهد کرد و به طور قطع در ساختار جدید، برون سپاری فعالیت ها و توجه به بخش خصوصی مدنظر قرار می گیرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.