از ابتدای سال آینده میلادی؛ دو شرکت تابعه CMA CGM ادغام می شوند

 

گروه سی ام ای سی جی ام، سومین شرکت بزرگ حمل ونقل کانیتنری در جهان قصد دارد دو شرکت تابعه خود را ادغام کند و بدین ترتیب، بخشی از مشکلاتش را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش سی نیوز، شرکت های تابعه MacAndrews و  OPDR از اولین روز سال 2018 میلادی ادغام می شوند تا بخشی از مسائل مرتبط با سومین شرکت بزرگ کانتینری دنیا حل شود. سی ام ای، سی جی ام، همچنین به صورت جداگانه اعلام کرده سهام اکثریت خود را در کالیفرنیا به یک شرکت سرمایه گذاری زیربنایی خواهد فروخت.

دفتر این شرکت همچنان در شهر هامبورگ آلمان قرار دارد و فعالیت شرکت جدید که با عنوان مک اندروز انجام می شود تنها شامل حمل ونقل داخلی اروپا خواهد بود. سهام شرکت OPDR متعلق به پنج شرکت تابعه دیگر در هلند، پرتغال، اسپانیا، مراکش و انگلستان است.

شرکت MacAndrews که در سال 2002 میلادی عضو گروه سی ام ای سی جی ام شد، خدمات خود به مشتریانش را به واسطه راه آهن، جاده ای و دریایی ارائه می دهد. این شرکت همچنین متخصص حمل کانتینر در مسیرهای کوتاه مدت دریایی است که  این شیوه در اروپا بسیار مرسوم است.  شرکت MacAndrews ارتباط دریایی میان بریتانیا، جزایر ایبریان و لهستان را برقرار می کند. شرکت OPDR در سال 2015 میلادی به این مجموعه پیوست و متخصص حمل ونقل و تدارکات دریایی در مسیرهای کوتاه مدت، به واسطه شرکت های تابعه خود است.

گروه سی ام ای سی جی ام 90 درصد سهام خود را در ایالات متحده آمریکا به گروه (GSS) و به قیمت 875 میلیون دلار فروخته است. همجنین این شرکت با 10 درصد سهام باقیمانده اش در ترمینال GGS  باقی می ماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.