آغاز خصوصی سازی بنادر برزیل

شرکت پورت اکسچنج برای سرعت بخشیدن به دیجیتال سازی و توسعه رویکردی درمورد خدمات ورود و پهلوگیری کشتی ها، با بنادر برزیل همکاری می کند.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پورت استراتژی، همکاری شرکت پورت اکسچنج با آلباتروزانرژی، نهاد تخصصی دیجیتال سازی دریایی مستقر در برزیل، این کشور را به دومین کشور آمریکای لاتین تبدیل می کند که از پلتفرم PortXchange برای بهینه سازی جذب و ورود کشتی ها به بندر و کاهش تولید گاز دی اکسیدکربن بهره می برد.

برزیل با ۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر نوار ساحلی و بیش از ۲۰۰ بندر، از پتانسیل بالای برخوردار است.

الکساندر سی توشین پریرا؛  مالک آلباتروزانرژی می گوید: در حال حاضر بخش دریایی برزیل متحول شده است. برخی از بنادر خصوصی سازی را آغاز کرده اند که به آنها این امکان را می دهد که میزان بروکراسی را کاهش داده و پروژه های ابداعی خود را پایه ریزی کنند.

بر این اساس چندین طرح مثبت مانند “بندر بدون کاغذ” قبلاً انجام شده است و PortXchange می تواند به دیجیتالی شدن بنادر برزیل کمک قابل توجهی کند.

ویلم ون اش؛ مدیر توسعه تجارت PortXchange نیز می گوید: ما مشتاقانه منتظریم که با بنادر برزیل در این زمینه همکاری کرده و به توسعه نوآورانه و پایدار بخش دریایی برزیل کنیم.

‏PortXchange که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شده است، پلتفرم دیجیتالی ارائه می دهد که هدف آن بهبود همکاری بین تمام بخش های درگیر در هنگام ورود و پهلوگیری کشتی ها در بندر است. این سرویس داده ها را از منابع مختلف جمع آوری و ترکیب می کند تا ورود و پهلوگیری کشتی با دقت بیشتری انجام شود. این پلتفرم امکان استفاده موثرتر از ظرفیت در بندر و پایانه ها و همچنین برنامه ریزی دقیق و هماهنگی طیف وسیعی از خدمات کشتی را فراهم می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.