کسری بودجه خطوط بزرگ کشتیرانی

به گزارش سی نیوز به نقل از مرکز بررسی ها و مطالعات راهبردی ، طبق تحقیقی که آلفالاینر ها انجام داده است ، علیرغم افزایش نرخ کرایه حمل بار که به دنبال فروپاشی شرکت کشتیرانی هانجین در اواخر آگوست اتفاق افتاد ، ولی متوسط بودجه احتیاطی عملیاتی 13 شرکت کانتینری بزرگ جهان ، در نیمه دوم سال 2016 همچنان منفی باقی ماند .

بودجه احتیاطی عملیاتی سه متصدی حمل و نقل به نام های Wan Hai , Hapag-Loyd, CMA CGM برای کل سال 2016 مثبت بود . ولی مابقی 10 متصدی حمل و نقل در پایان سال با کسری بودجه مواجه شدند .

در سال 2016 ، بدترین بودجه احتیاطی عملیاتی در میان متصدیان اصلی حمل و نقل کانتینری به Hyundai مربوط میشود . در سال 2016 این شرکت کشتیرانی 595 میلیون دلار ضرر نمود که به معنای بودجه احتیاطی عملیاتی 18.5- % میباشد .

هیوندای اعلام نمود که به حمایت دولت تکیه نموده است که شامل یک برنامه دولتی برای کسب مالکیت و اجاره مجدد کشتی های این شرکت به خود آن میباشد .

هیوندای باید ضرر و زیان حاصل از این فروش را از تزریق سرمایه توسط دولت کره جبران کند .

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.