پیام تبریک مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران به مناسبت روز نیروی دریایی

 

مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، در پیامی هفتم آذرماه «روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
تا زمانی که آب در دریای عمان و خلیج فارس و دریای خزر جریان دارد و خورشید بر اعماقشان می‌تابد، یاد و خاطره حماسه‌های دلیرمردان نیروی دریایی ارتش جمهوري اسلامي زنده خواهد بود و جهانیان، دلاوری‌های اینان را از یاد نخواهد برد!
نیروی دریایی ، در آب های خلیج فارس و مرزهای آبی كشور در عرصه ی دفاع مقدس از كشور اسلامی مان چون نگینی درخشنده است و بر عرشه ی كشتی افتخار و صلابت خود استوار ایستاده است. رویارویی آنان با دشمن و آن همه افتخارات رزم و رشادت و شهادت و نیز كنترل و بازرسی كشتی ها در خلیج فارس و تنگه ی هرمز و مهمتر از همه نبرد قهرمانانه آنان در برابر متجاوزان و حضور جدی آنان در آب های بین المللی، نشانه ی اقتدار و اعتبار این نیروی بزرگ و سرافراز است . ملت ایران به چنین ارتش مؤمن و وفادار افتخار ميكند.
فرارسیدن هفتم آذرماه، روز نیروی راهبردي دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه ماندگار و شگفت‌انگیز دریادلان این نیرو در آغازین ماه‌های جنگ تحمیلی هشت‌ساله به ملت ایران و تحقیر ارتش بعثی صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن است را به نمایندگی از جامعه بندری و دریایی کشور به آحاد ارتشیان غیور و انقلابی، به‌ویژه دریادلان آجا و ندسا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.