هزینه های عملیاتی صنعت کشتیرانی کاهش یافت

موسسه تحقیقاتی مور استفن آمریکا اعلام کرد: هزینه های عملیاتی صنعت کشتیرانی در سال 2016 برای پنجمین سال متوالی روند نزولی را پیمود.

به گزارش گروه بین الملل مانا موسسه تحقیقاتی مور استفن آمریکا اعلام کرد، در شرایطی که هزینه های مربوط به بیمه در صنعت کشتیرانی روند مستمر کاهشی را تجربه کرد، در کل صنعت مذکور شاهد افت هزینه های عملیاتی برای پنجمین سال متوالی در سال 2016 بود.

این گزارش ادامه داد: هزینه های عملیاتی در صنعت کشتیرانی در سال 2016 و 2015 به ترتیب روند کاهشی 1.1 و 2.4 درصد را به نمایش گذاشت.

کاهش هزینه عملیاتی در سه بخش اصلی شامل 1.6 درصد برای تانکرها، 1.9 درصد برای فله برها و برای کشتی های کانتینری 0.6 درصد گزارش شده است.

نتایج منتشر شده از سوی مور استفن همچنین نشان می دهد، هزینه های مخارج بیمه شرکت ها بیشترین کاهش در سال گذشته را با افت سه درصدی به خود اختصاص داد.

ریچارد گرینر از مور استفین گفت، بخشی از روند مستمر کاهش هزینه ها را می توان به کاهش در میزانحوادث تلفات عمده مربوط دانست.

افزون بر این، بیشترین کاهش در هزینه های بیمه ای در زمینه فله برها به ثبت رسیده است.

این گزارش در پایان نوشت: کاهش در هزینه های عملیاتی 0.6 درصد، نگهداری و تعمیر 0.8 و مخارج برای هزینه شناور 2.9 در سال گذشته بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.