نارضایتی راننده های بندر لس آنجلس از کاهش فعالیت های بندری

 

روزهای پایانی سال در بیشتر بنادر دنیا شلوغی خاصی دیده می شود. اما این اتفاق در یکی از بزرگ ترین بنادر دنیا شکل معکوس به خود گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، راننده های کامیون بندر لس آنجلس از تداوم جنگ تجاری میان آمریکا و چین اظهار نارضایتی می کنند. آنها متعقدند که با شروع تعیین تعرفه های جدید از سوی دو کشور، بار کمتری از طرف چین به بندر لس آنجلس می آید و این مسئله باعث کاهش حجم بار و از سوی دیگر، کاهش درآمد راننده ها شده است.

یکی از راننده ها در این زمینه می گوید: ما در روزهای پایانی سال، درگیر ساعات کاری طولانی می شدیم. اما امسال حجم کار ما نسبت به سال گذشته نصف شده است. این موضوع درآمد ما را مورد تهدید قرار می دهد.

کاهش حجم تخلیه و بارگیری در بندر لس آنجلس از اوایل تابستان سال جاری میلادی آغاز شد. اگرچه هر دو کشور هفته گذشته اعلام کردند که قصد دارند تا به این تنش تجاری پایان بدهند، اما تاثیرات روانی و اجرایی شدن کار مدت ها بر فعالیت بنادر آمریکا و چین تاثیرگذار خواهد بود.

راجر، یکی از فعالان این بندر معتقد است که تجارت همواره مثل یک سکه دو رو عمل می کند و می گوید: در سال 2018 میلادی دو بندر مهم لس آنجلس و لانگ بیچ رکورد جابجایی کالا در کل کشور را در اختیار داشتند. اما امسال شرایط به طور کامل تغییر کرده و وضعیت نسبت به گذشته بدتر شده است.

ترامپ قصد دارد تا تعرفه اعمالی روی کالاهای وارداتی را در ماه دسامبر حذف کند. اما تا اجرای کامل این طرح، به نظر می رسد که فعالیت راننده ها و دیگر کارکنان این بندر مهم تحت تاثیر تصمیمات قبلی باشد.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.