معرفی یک سایت کاربردی برای فعالان حمل ونقل دریایی؛ مسافت و زمان بین دو بندر را آنلاین محاسبه کنید

 

 

فعالان عرصه حمل ونقل دریایی نیاز به ابزارها و امکاناتی دارند تا بتوانند با استفاده از داده های نسبتا دقیق، فضای کسب وکار را بهتر و دقیق تر پیش بینی کنند و بر اساس آن برنامه ریزی داشته باشند. یکی از این امکانات، سایت های تخصصی حوزه دریایی و بندری است که هر کدام خدمتی را به فعالان این عرصه ارائه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، از جمله سایت های مفید و پرکاربرد برای فعالان عرصه حمل ونقل دریایی می توان به sea-distances.org اشاره کرد. کاربران در سایت «سی-دیستنسینگ» می توانند فاصله بین تمام بنادر دنیا در همه کشورها را به صورت دقیق محاسبه کنند.

همچنین اگر سرعت حرکت کشتی را بین دو بندر مشخص کنند می توانند با یک برایند درست متوجه شوند که کشتی در فاصله بین دو بندر چند روز در راه خواهد بود.

برای آزمون این سایت کافی است ابتدا کشور بندر مبدا (Port of Departure) و بعد کشور بندر مقصد (Port of Arrival)  را مشخص کنند. سپس نوبت تعیین بندر می رسد تا مشخصات بندر مبدا و مقصد به سامانه ارائه شود. در انتها نیز می توانید سرعت حرکت کشتی را مشخص کنید تا فاصله و زمان دقیق رسیدن کشتی به بندر مورد نظر به شما نشان داده شود.

برای مشخص شدن کارکرد این سایت مفید ما کشور مبدا را ایران و کشور مقصد را آلمان قرار می دهیم. بعد از مشخص شدن کشورها، تنها بنادر مبدا و مقصد نشان داده خواهد شد و پس از مشخص کردن آنها و سرعت کشتی می توانید روی کلید calculate کلیک کنید.

برای این مبدا و مقصد و در صورت حرکت کشتی با سرعت 10 نات دریایی، 6369 مایل بین بندر شهید رجایی تا بندر هامبورگ از طریق کانال سوئز فاصله است. همچنین کشتی شما 26 روز و 10 ساعت در راه خواهد بود تا به هامبورگ برسد.

این سایت به ترتیب زمان و مصافت، نزدیک ترین فاصله ممکنه را به شما نشان می دهد و سپس پیشنهادهای دیگری را نیز ارائه خواهد داد.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.