عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد: حضور ۴۰ کشور در سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل بنادر و سازه‌های دریایی

 

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در آغاز مراسم سیزدهمین همایش بین‌المللی ۲۰۱۸ Icopmax گفت: سازمان  بنادر و دریانوردی در ۲۸ سال گذشته با همکاری نهادهای ذی مدخل تلاش کرده است تا همایش بین‌المللی Icopmax  را به‌صورت دوسالانه برگزار کند و بستری مناسب را برای تبادل دانش فراهم نماید.

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرنگار پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی محمدرضا الله‌یار معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنائی سازمان بنادر و دریانوردی امروز ۵ آذرماه در افتتاحیه سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل بنادر و سازه‌های دریایی ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان حاضر در همایش و همچنین مسئولان ارشد گفت: جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب  از ظرفیت‌های قابل‌توجهی در حوزه بنادر برخوردار است.

الله‌یار ادامه داد: لزوم توسعه پایدار افزایش علم و دانش و تبادل تجربیات در عرصه بین‌المللی است.

عضو هیئت عامل سازمان  بنادر و دریانوردی همچنین اعلام کرد: سازمان  بنادر و دریانوردی در ۲۸ سال گذشته با همکاری نهادهای ذی مدخل تلاش کرده است تا همایش بین‌المللی Icopmax  را به‌صورت دوسالانه برگزار کند و بستری مناسب را برای تبادل دانش فراهم نماید.

وی از حمایت معنوی ۱۷ سازمان  بین‌المللی و ملی در این رابطه خبر داد و گفت: ۴۰ کشور در همایش امسال حضور دارند و ۸۰ مقاله در سه سالن به‌صورت هم‌زمان و ۷۱ مقاله به‌صورت پوستر ارائه می‌شود.

الله‌یار از برگزاری ۶ کارگاه آموزشی در سیزدهمین همایش خبر داد و گفت: نمایشگاه جانبی همایش با حضور بیش از ۵۰ شرکت برگزار می‌شود و در انتهای افتتاحیه از چندین طرح دانش‌بنیان رونمایی خواهد شد .

وی گفت: امید است با این همایش گام مناسبی برای رشد و توسعه دانش دریایی برداریم.

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.