دولت آلمان اعلام کرد؛ کمک یک میلیارد یورویی بزرگ ترین اقتصاد اروپا به صنعت حمل ونقل دریایی

 

آلمان نخستین کشور اروپایی است که از بسته حمایت دولت برای بهبود شرایط اقتصادی این کشور در برابر انتشار ویروس کرونا رونمایی می کند. دولت آلمان قرار است یک میلیارد یورو را برای احیای صنعت حمل دریایی اختصاص بدهد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، آلمان در حال حاضر بودجه حمایتی یک میلیارد یورویی را برای احیای صنعت حمل ونقل دریایی خود در نظر گرفته است. این بخشی از بسته بزرگ حمایتی دولت می شود که در مجموع 130 میلیارد یورو طرح شده و هدف آن بازگرداندن بزرگ ترین اقتصاد اروپا به شرایط عادی و سپری کردن بحران انتشار ویروس کرونا است.

هفته گذشته، احزاب در دولت آلمان درباره بسته محرک اقتصادی به مبلغ 130 میلیارد یورو توافق کردند. بخشی از این بسته شامل کاهش مالیات بر ارزش افزوده است، به این امید که شهروندان را برای هزینه و خرید کردن تحریک کند.

اما یک میلیارد یورو از این بسته پیشنهادی به رونق یافتن صنعت حمل ونقل دریایی و کشتیرانی آلمان اختصاص یافته است. این بودجه برای نوسازی ناوگان دریایی، به ویژه کشتی هایی که تحت پرچم آلمان در حال حرکت هستند اختصاص می یابد. همچنین بخشی از این بودجه نیز برای توسعه فناوری استفاده از سوخت LNG کشتی ها در نظر گرفته شده است.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.