در چهارمین همایش سالانه «پویش ایران من» صورت گرفت؛ تقدیر از انجمن کشتیرانی به عنوان خیّر برتر بخش خصوصی

 

چهارمین همایش سالانه ایران من  با حضور کارآفرینان و خیران بخش خصوصی در محل اتاق ایران برگزار شد. در این همایش، از انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران به عنوان تشکل برتر در امر حمایت از پویش مدرسه سازی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران و مدیر پویش ایران من ضمن تقدیر از حضور فعالان بخش خصوصی در این امر خیر اظهار کرد: هم اکنون بیش از 120 نفر از همکاران ما در پویش نوپدید ایران من از مدیران و فعالان اقتصادی هستند که علیرغم همه چالش‌های کاری در این پویش حضور دارند.»

سلطانی با اشاره به آمار ساخت مدارس در کشور گفت: سال گذشته ۱۷۰۰ فضای آموزشی در کشور ساخته شد و سال قبل از آن (۱۳۹۵) نیز ۱۲۰۰ فضای آموزشی ساخته شد، یعنی به‌طور میانگین سالانه ۱۵۰۰ فضای آموزشی در کشور ساخته می‌شود. در شرایطی که بیش از ١٠٧ هزار در مدرسه داریم اگر با این آهنگ ساخت و تعمیر مدرسه حرکت کنیم ما باید مدرسه هایی بسازیم که حداقل چند سال عمر داشته باشند. ما هرسال تقریباً یک نیم درصد مدارس را می‌سازیم، درحالی‌که عمر متوسط مدارس ما ۲۰ سال است. بنابراین باید تحولی در روش ساخت و افزایش عمر متوسط و مقاوم‌سازی مدارس داشته باشیم.

او همچنین درباره اقدامات پویش ایران من در چهارسالگی گذشته، گفت: 100 باب مدرسه با سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی و پیگیری مسائل اجرایی آن موسسه مهر گیتی انجام شد.

در این مراسم، از انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران به عنوان تشکل برتر و فعال در امور خیر و داوطلبانه تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیر به امید ملک، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی اهدا شد.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.