در بندر امیرآباد صورت گرفت؛ ساخت قایق ربات خودران توسط متخصصان داخلی کشور

 

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از بومی‌سازی و ساخت قایق ربات خودران توسط متخصصان این بندر خبر داد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیاوش رضوانی امروز در جلسه کارگروه مطالعات و تحقیقات سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امیرآباد  با بیان اهمیت طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در این بندر به ساخت قایق ربات خودران با استفاده از مطالعات انجام شده در بندرامیرآباد اشاره و بر گسترش برنامه‌های پژوهش محور در این بندر تأکید کرد.

وی افزود: این جلسه  با هدف بررسی و تصمیم‌گیری درباره پروژه‌های تحقیقاتی، پژوهشی و مطالعاتی بندر امیرآباد در محل این بندر برگزار شد.

مدیرکل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست بررسی طرح‌های تحقیقاتی، پژوهشی و مطالعاتی بندر امیرآباد و اخذ دیدگاه‌ها و پیشنهادهای کارگروه پیرامون موضوعات یاد شده را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست بر شمرد و بر دستیابی به تصمیمم درست درباره پروژه‌های تحقیقاتی، پژوهشی و مطالعاتی یندر امیرآباد تأکید کرد.

مرادی گفت: پروژه‌ها با محوریت سرمایه‌گذاری و حوزه معاونت‌های دریایی، بندری، اداری و مالی مطرح که پس از بررسی، توسط اعضای کارگروه مطالعات و تحقیقات به تصویب رسید.

وی با تقدیر از میزبانی بندرامیرآباد از اعضا کارگروه مطالعات و تحقیقات، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی از طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی شاهد تحقق پیامدهای مثبت و اثر بخش آن باشیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.