در بازدید سرکنسولگری ایران در عراق از بندر اروندکنار عنوان شد: احداث اسکله ١۵٠ متری بتنی در بندر اروندکنار

مطالعات احداث اسکله ای ١۵٠ متری بتنی در بندر اروندکنار در حال انجام است و قرار است تا پایان سال جاری این مطالعات به پایان برسد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین سیاهپوش؛ سرکنسولگری ایران در کشور عراق در بازدید از بندر اروندکنار استان خوزستان، افزود: با توسعه بیشتر  بندر اروندکنار   با توجه به موقعیت مهم آن می توان به دستاوردهای خوبی در حوزه اقتصاد رسید.

وی ادامه داد: افزایش کیفیت کالای صادراتی و به حداقل رساندن محصولات بی کیفیت باعث می شود تا اعتماد و استقبال کشورهایی همچون عراق از کالای صادراتی کشورمان افزایش پیدا کند.

عادل دریس؛مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نیز در این بازدید، گفت: تمام تلاش ها مبنی بر توسعه بندر اروندکنار است و در حال حاضر پیگیری های ایجاد بستر و زیر ساختی مناسب در این بندر آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات احداث اسکله ای ١۵٠ متری بتنی در بندر اروندکنار در حال انجام است و قرار است تا پایان سال جاری این مطالعات به پایان برسد.

دریس افزود: احداث چنین اسکله ای در  بندر اروندکنار به منظور ایجاد فضایی مناسب برای تردد شناورها و تامین ایمنی آنها است و  بعد از اتمام مطالعات آن اعتبارات لازم برای احداث آن تامین می شود.

همچنین رضا سفاری؛ مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: در اسکله کنونی بندر اروندکنار، تخلیه و بارگیری بصورت روان انجام می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.