به میزبانی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران؛ جلسه شورای هماهنگی مدیران و مسوولان روابط عمومی ارگان های دریایی برگزار شد

 

دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران و مسوولان روابط عمومی ارگان های دریایی کشور به میزبانی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، در این جلسه مسعود پل مه، دبیرکل و امید ملک، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی به بیان دیدگاه های خود در خصوص فعالیت واحد روابط عمومی و تاثیر مهم آن در پیشبرد اهداف سازمانی پرداختند.

در ادامه، وفایی، قائم مقام مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل که ریاست این جلسه را نیز به عهده داشت گزارشی از دستورالعمل جلسه نخست این شورا ارائه داد.

ایجاد تقویم دریایی، تشکیل کمیته های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی، همیاری و همفکری برای تولید هر چه پربارتر برنامه تلویزیونی فانوس دریایی، مشارکت در همایش ها، نمایشگاه ها و دیگر رخدادهای دریایی پیش رو نیز از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مدیران و مسوولان روابط عمومی ارگان های دریایی کشور به بیان نقطه نظرات خود برای برگزاری هر چه پربارتر و بهتر این جلسه و اهداف آن پرداختند.

جلسات شورای هماهنگی مدیران و مسوولان روابط عمومی ارگان های دریایی کشور به ابتکار سازمان بنادر و دریانوردی و به منظور هم افزایی و افزایش مشارکت همسوی نهادها، سازمان ها و ارگان های دریایی کشور برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.