به دلیل هماهنگی با شرایط بازار جهانی؛ مرسک کارخانه تولید کانتینر شیلی را تعطیل می کند

 

شرکت صنایع کانتینری مرسک (MCI) اعلام کرد که کارخانه تولید کانتینر خود در شهر سن آنتونیو شیلی را تعطیل خواهد کرد. آنها دلیل این امر را تاثیر فوری بر درخواست بهتر برای تقاضای بازار عنوان کردند.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، از حالا به بعد تمام کانتینرهای مورد نیاز این شرکت بزرگ در شهر چینگ دائو در کشور چین تولید خواهد شد.

کارخانه سن آنتونیو از سال 2015 کانیتنرهای Star Cool را به مشتریان تحویل می داد و گزینه مناسبی برای تامین نیازها در حوزه آمریکای جنوبی و لاتین بود. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که بازار کانتینر به دلیل افزایش ظرفیت سنگین، تغییر کرده است.

مسوولان شرکت صنایع کانتینری مرسک می گویند که این کارخانه کانتینرسازی نقش پایگاه محلی ببرای تامین زنجیره مواد خام و اجزای کلیدی برای حمایت از کارخانه را داشته است. اما در حال حاضر مزیت رقابتی در تجارت جهانی ایجاد نکرده است.

سین فیتزجرالد، مدیرعامل (MCI) در این رابطه اظهار کرد:« پس از بررسی دقیق، به این نتیجه رسیدیم که ادغام فعالیت ها در یک کارخانه امکان استفاده از ظرفیت تقویت شده و ساختار ساده تر هزینه ها را فراهم خواهد کرد.

شان فیتز جرالد، مدیر عامل شرکت MCI، گفت: “پس از بررسی دقیق، ما نتیجه گرفتیم که ادغام فعالیت ها در یک کارخانه، استفاده از ظرفیت تقویت شده و ساختار ساده تر هزینه را فراهم خواهد کرد. همین مسئله باعث خواهد شد تا بهتر به مشتریان خود خدمت کنیم و بر روی نوآوری متمرکز شویم. چرا که تقاضای روز به رشد برای تکنولوژی کانتینری جواب می دهد.»

وی همچنین افزود:« واقعیت این است که برای رقابت پذیری در شرایط کنونی نیاز داریم که به طور مداوم عملیات خود را با وضعیت موجود تطبیق دهیم. عوامل اصلی بازار تغییر کرده و ما نیز باید مطابق با آن پیش برویم.»

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.