برگزاری نشست مشترک مسئولان وزارت راه وشهرسازی و انجمن کشتیرانی

 

نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با اعضای هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران روز گذشته در ساختمان انجمن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی در خصوص این نشست گفت:« این جلسه با حضور آقای نفیسی و دیگر مدیران دبیرخانه شورای عالی ترابری کل کشور برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست، برقراری هرچه بهتر ارتباط تشکل با بدنه وزارت راه و شهرسازی، به ویژه آن بخشی است که با مدهای مختلف حمل ونقلی و شقوق مختلف لجستیکی در ارتباط است.»

دبیرکل انجمن کشتیرانی افزود:« در این نشست موضوعات مختلف طرفین در زمینه مسائل مرتبط با امور کانتینری، عملیات تخلیه و بارگیری، نقش و جایگاه تشکلی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و تاثیرگذاری این تشکل بر حوزه کسب وکار به همراه برخی موضوعات دیگر مورد بحث و مذاکره قرار گرفت.»

پل مه ارتباط مستمر با مسئولان وزارت راه و شهرسازی را یکی اهداف مهم انجمن کشتیرانی دانست و خاطرنشان کرد:«علیرغم اینکه انجمن کشتیرانی ارتباط نزدیکی با کمیسیون های مختلف وزارت راه وشهرسازی دارد، در این نشست نیز در نظر گرفته شد تا جلسات مشترک همچنان ادامه پیدا کند. چرا که انجمن کشتیرانی علاقه مند است تا برای مشارکت حداکثری و تاثیرگذاری در فرایند تصمیم گیری در وزارت راه و شهرسازی حضور فعال و سازنده داشته باشد.»

 

گزارش تصویری:

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.