با امضای وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛ اهدای لوح سپاس به انجمن کشتیرانی برای حضور فعال در نمایشگاه دریایی

 

 

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح تقدیر از تلاش های انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در جهت رونق بخشیدن به نمایشگاه دریایی و حضور بخش خصوصی فعال در این رویداد حمل ونقلی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، در متن این تقدیرنامه خطاب به روزبه مختاری، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی اینگونه آمده است:

«حمل ونقل به دلیل داشتن نقش زیربنایی، تاثیر فراوانی بر فرایند رشد اقتصادی کشور دارد و برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه کنونی حمل ونقل کشور از گام های ضروری است که باید به آن توجه کرد.

چهارمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته که از تاریخ 24 تا 26 آذرماه 1398 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار گردید، فرصتی ارزنده برای گفت وگو، تعامل، انتقال تجارب و ارزیابی عملکرد حوزه های حمل ونقل و تصویرسازی مطلوب از آینده بود که با مشارکت بخش های خصوصی و دولتی ، مراکز علمی و پژوهشی، فضایی مناسب برای ارائه دستاوردها، فرصت های سرمایه گذاری، قابلیت ها و امکانات بالقوه و بالفعل در زمینه حمل ونقل را در معرض فعالان این عرصه قرار داد.

ضمن تقدیر از حضور ارزشمند آن انجمن در این نمایشگاه، با ارزیابی داوران، آن غرفه در بخش دولتی در شاخص های تعیین شده شایسته تقدیر شناخته شد.

امید است با همت و تلاش بیش از پیش شما و سایر تلاشگران این حوزه، شاهد دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه پروژه های ملی، عمرانی و اقتصادی در عرصه حمل ونقل باشیم.

 

محمد اسلامی

آذرماه 1398

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.