اولین شماره دوهفته نامه بایندر منتشر شد

 

نخستین شماره دوهفته نامه بایندر منتشر شد. بایندر، نشریه دیجیتال تخصصی حوزه بندری و دریاست و تمام حقوق مادی و معنوی آن، به سایت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته تعلق دارد.

به همین منظور، مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

« در عصر حاضر، ارتباطات و دسترسی به اطلاعات تخصصی از اساسی ترین رویه های آزموده شده به منظور ایجاد یک رابطه معقول و مطلوب با ذینفعان حوزه فعالیت و مخاطبان سازمانی می باشد. با گسترش فناوری های نوین، به ویژه بر بستر اینترنت این مهم با سرعت هر چه بیشتر تحقق می یابد.

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با توجه به نقش حائز اهمیت دست اندرکاران صنعت کشتیرانی و خدمات بندری در عرصه اقتصاد كشور ، تجارت و مراودات بين المللي ، همواره تلاش نموده است با بهره مندی از ابزارهای رسانه ای به ویژه مدیا، در ارتباط با دست اندرکاران حوزه کسب وکار اعم از بخش خصوصی و دولتی، بلاخص آن دسته از مخاطبانی که در بخش تصمیم گیری، تحقیق و مطالعات ایفای نقش می نمایند تعاملات گسترده، بلاواسطه، پويا و تأثيرگذار برقرار نماید. در همین راستا دوهفته نامه الکترونیکی تخصصی با هدف نشر فرهنگ تخصصی و انتقال موضوعات حوزه در دستور کار قرار داده شده است.

دوهفته نامه الکترونیکی بایندر به پاسداشت یاد و خاطر آزادمردی از این مرز وبوم نام گذاری گردید که جان خود را در مصاف با متجاوزان انگلیسی و پاسداری از آب های میهن عزیزمان تقدیم نمود.»

فایل شماره نخست این نشریه را به صورت رایگان در همین صفحه دانلود کنید:

bayandor Final

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.