ارائه بسته پیشنهادی برای حمایت از بخش خصوصی؛ سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر خرمشهر

 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از ارائه بسته پیشنهادی به سازمان بنادر و دریانوردی برای حمایت از بخش خصوصی که سرمایه گذاری در این بخش را جذاب تر کند خبر داد و گفت: تاکنون بخش خصوصی ۱۷۵ میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نورالله اسعدی درباره فرصت های سرمایه گذاری بندر خرمشهر، افزود: حدود ۱۷۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در بندر خرمشهر سرمایه گذاری شده است که به ایجاد ترمینال کانتینری در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار و خرید تجهیزات تخلیه و بارگیری مدرن برای  تکمیل زیرساخت های بندر خرمشهر می توان اشاره کرد.

وی اذعان داشت: در راستای حمایت از بخش خصوصی و کاهش تعرفه های بندری می توان شرایطی را مهیا کرد که سرمایه گذاران بخش خصوصی به راحتی در بندر خرمشهر سرمایه گذاری کنند.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر  در ادامه تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به منظور حمایت از بخش خصوصی به تازگی تعرفه بندری را کاهش داده و با این کار حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی را برای سرمایه گذاران آسان کرده است.

وی گفت:ما می توانیم از سود خود بگذریم تا از بخش خصوصی حمایت کنیم تا این بخش در کنار بخش دولتی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بندر خرمشهر با ۲۳۰ هکتار وسعت  یکی از بنادر کانتینری کشور در خلیج فارس بوده و به دلیل همجواری با کشور عراق، یک منطقه استراتژیک از نظر تجاری است که با قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند و نزدیکی به پالایشگاه آبادان و دیگر صنایع خوزستان فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در آن فراهم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.